21 Mayıs 2013 Salı

Elmali Tarcinli Citir Toplar

Evet, donusumun serefine yakin zamanda yeni kesfettigim, son derece dusuk kalorili yeni bir tatlinin tarifi ile baslamak istiyorum!

Yemek yapma konusunda pek basarili olamasam da zaman zaman ben de mutfakta yaratici olabiliyorum.

Is saglikli ve fit cozumler uretmek oldugundaysa sanirim onum acik!:)

Verecegim bu tarif 12 top icin. Bir postiyon 6 top oluyor ve kalorisi de 105. Yani hazir Eti Form'lardan alip yiyeceginize kendiniz bunu yapabilirsiniz.

Tarifi cok kolay ve yapmasi 15 dakikayi gecmez.

Malzemeler;

4 yemek kasigi nesfit
1 elma
Tarcin
Yumusatacak kadar sut
2 splenda

Yapilis:

Rendeledigimiz elmalari nesfit tarcin ve splenda ile karistiriyoruz. Daha sonrasinda top haline getirip firina verecegimiz icin yumusatacak kadar sut ekliyoruz. Yaklasik 10 dakiak firinda pisdikten sonra bir 20 dakika da sogumaya birakirsak daha guzel citirlasir. Ama yok ben dayanamam diyorsaniz firindan cikarip da direkt yiyebilirsiniz.

Yanina da bir fincan earl grey cay ile en keyifli ara ogununuz hazir!



Simdiden afiyet olsun!

4 yorum:

  1. Oldukça lezzetli gözüküyor !

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Moda -
    sitemiz sizlere daha iyi hizmetler sunmak amacıyla artık yayında Kadınlar için moda artık yeni trendlerle bizde Astroloji deyince ilk aklınıza gelen biz olalım Diyet yılında sizlere yepyeni bir heyecan katmaya geliyoruz. Modaloji .com Takipte kalın ;)

    YanıtlaSil
  3. Aradğınız herşey bu sitede
    http://zayiflamakitabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. harika bende kısa sürede bu tarifi uyguladım ve tuttu
    Yemek Tarifleri
    Diyet Yemekleri

    YanıtlaSil