3 Aralık 2012 Pazartesi

02.12.12

Ilk gunluk menumu hazirsaniz paylasiyorum:)


08.00

Sabah kahvalti yapmadan once yuruyusumu asla ihmal etmiyorum. Oncesinde yedigim iki adet gun kurusu kayisi ve bir bardak su yuruyus icin gerekli enerjiyi veriyor. 



10.30

Bu haftaki diyet listemde sabah kahvaltim icin iki light etimek, lor peyniri ve bir tatli kasigi katkisiz ve seker ilavesiz cilek receli vardi. Yaninda sinirsiz sogus domates ve salatalik ile lezzetli ve keyifli bir pazar sabahi kahvaltisi.:)




13.30

Asla hicbir seye degismeyecegim bir yemek varsa o da izgara tavuklu salatadir. Yaninda bir etimek ile her zaman icin hem doyurucu hem de fit bir secim.:)

16.00

Kahve benim vazgecilmezimdir. 200 ml yagsiz sut ile hazirlanmis bu cappuccino mutluluk sebebi degil de ne?:)


19.00


19.00

Unutmayin, bir dilim ekmek ile bir kase corba es degerdedir. Bol sebzeli ezogelin corba benim favorilerimden. Yaninda da 6 kasik ispanak yemegi ve bir porsiyon(125 gr) yagsiz yogurt ile kendinize hafif bir aksam yemegi hazirlayabilirsiniz.



21.15

Kisin gelmesi ile birlikte kendimizi hastaliklardan da korumamiz lazim. Vitamini bol 1 adet kivi ve 2 mandalina ile damaginizi senlendirebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder