16 Aralık 2012 Pazar

Haftalık Menü 2

Eveet, karşınızda bu haftaki diyet menüm.:)



Soğuk havalara rağmen sabah yürüyüşlerimi asla ihmal etmiyorum. Soğuk hava ve müzik aksine beni kendime getiriyor ve yeni bir güne hazırlıyor. Yürüyüşüm öncesi iki gün kurusu kayısımın yanı sıra bu hafta yanında içtiğim suyun içine de 1/4 greyfurt sıktım. Vitaminimi de almış oldum böylelikle.:) Bu arada kuru kayısı sevmeyenler kuru erik de tercih edebilir. Yok 2 kayısı beni kesmiyor ben acıkıyorum diyorsanız da yanına 1 ceviz de yiyebilirsiniz.




Bu hafta kahvaltımda 1 dilim peynir, 1 dilim ekmek ve 1 dilim yumurta veya 4 siyah zeytin vardı. Sadece 1 gün zeytin tercih ettim pek sevdiğim bir yiyecek değildir çünkü. Aynı zamanda katı yumurta kadar doyurucu da değil. Yanına da domatesle en ideal kahvaltı bu benim için.:)






Öğlen yemeğimde ise 1 kase çorba, salata ve 120 gr tavuk veya et vardı. Unutmayın 1 kase çorba 1 dilim ekmek yerine geçer. Soğuk kış günlerinde de açıkçası çok daha iyi geliyor. Ayrıca bu hafta Num Num'ın tavuk otlu salatasını da deneme fırsatı buldum. Herkese tavsiye ediyorum çok çok lezzetli. Num Num salata soslarını yenilemiş zaten lezzetin büyük bir sırrı da bu sanırım.:) Gene bir gün de salata yerine mantarlı sote tercih ettim ızgara tavuğumun yanına. Çok keyifli bir ikili oluşturdular.



Ara öğünüm olarak bu hafta da 200 ml sütüm vardı. Bu süt benim gerçekten mutluluk sebebim. Yağsız sütten cappuccinomu keyifle yudumladım. Yanına da 1 adet mandalinamı yedim.




Akşam yemeğimde 6 kaşık sebze veya kurubaklagil vardı yanına yoğurt ve 1 dilim ekmek ile. Yoğurt çorbası içtiğim günler akşamki yoğurdumu yemedim. Kurubaklagil olarak da mercimek tercih ettim. Mideme en iyi gelen yemeklerden biri.



Gece meyvesi olarak da kış aylarının vazgeçilmezi 1 adet mandalinam ve şifalı 1/2 kivi vardı.

Bakalım haftaya menümde neler olacak?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder