9 Aralık 2012 Pazar

Haftalık Menü 1

Normalde blogumu ilk açtığımda niyetim diyet menülerimi günlük paylaşmaktı. Fakat diyet listelerim haftalık olduğu için, her gün her gün aynı şeyi paylaşmamak adına haftalık yapma kararı aldım.

Bakalım bu hafta neler yemişim?


Yürüyüş öncesi en büyük destekçim iki adet gün kurusu kayısı beni bu hafta da yalnız bırakmadı. Bazen düşünüyorum da sabah yürüyüşlerimi bu kadar sevmemin nedeni gün kurusu kayısı olabilir.:)





Sabah kahvaltımda bu hafta kepekli tost vardı. Yanında domates ve salatalık ile ideal, lezzetli ve doyurucu bir kahvaltı!





Öğlen yemeğim için 6 kaşık sebze yemeği, 3 kaşık karbonhidrat ve 1 kaşık yoğurt vardı. Sebzelerim olarak patlıcan, pırasa ve taze fasulye tercih ettim. Karbonhidrat olarak da midye makarna.



Ara öğün olarak 1 activia yoğurt ve 1 kaşık müsli çok sevdiğim bir lezzet. Bu ikiliden asla sıkılmıyorum. Icine bir de toz splenda atildiginda ideal bir tatli halie geliyor.





Akşam yemeğimde ise 120 gr tavuk/et veya 200 gr balık vardı yanında salata ile. Genelde 120 gr dana bonfile yemeyi tercih ettim.


Bu hafta bir gun de aksam yemegim icin olan et hakkimi Adana Yuzevler'de diyet (az yagli) adana yiyerek kullandim. Yaninda da kalorisi az olan acili ezme ve salgam suyu tercih ettim. Arada bir bunu tekrarlayacagim, degisiklikler guzeldir.:)





Gece meyvem olarak 1 dilim ananas ve yanında 1 kivi veya mandalina veya 1 çay bardağı sütüm vardı. Sut hakkimi gun icinde kahveden yana kullanip aksamlari 1 dilim ananasimi yedim genellikle.



Gelelim bu haftanın baş tacına, bonusuma. Önceki yazımda da belirttiğim gibi Nero'dan fit havuçlu kek tercih ettim yanına da yağsız sütten cappuccino ile bu haftamın en keyifli anlarından birini yaşadım gerçekten.


1 yorum:

  1. çok güzel bilgiler .paylaştığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil