5 Aralık 2012 Çarşamba

Dışarıda Yemek Yeme Problemi

Normalde dışarıda yemek yemeyi çok severim. Fakat diyetime başladığımdan beri aradığım sağlıklı yiyecekleri dışarıda bulmakta maalesef zorlanıyorum. Ama 3 yer var ki, her zaman orada aradığım lezzeti ve sağlıklı yiyecekleri bulabiliyorum.

1. Sosa

Sosa, Istanbul'un her köşesinde olsa keşke dediğim bir yer. Her şeyden önce kendimi oraya gittiğimde iyi hissediyorum, çünkü herkes sağlıklı bir şeyler yiyor. Ben salata yerken karşımda pizza yiyen birini görmemek güzel. Bunun dışında hemen hemen her salatasına bayılıyorum ve ızgaralarını da her zaman rica ettiğim gibi minimum yağda yapıyorlar. Bu nedenle de her zaman için ilk tercihim Sosa.

2. Mangerie

Mangerie, benim en keyifli bulduğum mekanlardan. Bebek'te komşuluk ilişkileri hiç yoktur bu nedenle Mangerie'ye her gittiğimde sanki kendimi komşumun evine gitmişim gibi hissediyorum. Ortamı sıcak ve samimi. Ama buraya asıl bağlılık sebebim her zaman aradığım lezzette ve kaloride yiyecek bir şey bulabiliyorum. Çok lezzetli, yaratıcı ve alışılmışın dışında salataları var.

3. Big Chefs

Salata var, salata var, bir de Big Chefs salatası var. Gerçek anlamda çok lezzetli salataları. Dışarıda salata yemeye mahkum biri olarak şunu çok açık bir şekilde söyleyebilirim, Big Chefs salatalarındaki lezzeti başka bir yerde şimdiye kadar bulmadım. Hem salata çeşitleri çok, hem ortamı güzel. Benim için daha ne olsun!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder