3 Aralık 2012 Pazartesi

03.12.12

Bakalim bugun menumde neler neler varmis?:)

10.45

Her Pazartesi sabah erkenden diyetisyen randevum oldugu icin bugun sabah yuruyusumu yapmaya firsatim olmadi. Diyetisyene ac karnina gittigim icin de kahvaltimi Nisantasi Caffe Nero'da yaptim. Veggie fit panini hem benim bayildigim hem de kalorisi 250'den az olan bir secim. Icinde kabak, havuc ve kirmizi biber var. Bence en az bir kere deneyin, vazgecilmezlerinizden olacak.



12.00

Diyetisyen sonrasi biraz keyif yapmak istedim bugun ve kahve icmek icin Mangerie'ye gittim. Benim Bebek'te en samimi buldugum kafe tartismasiz burasi. Dergilerimi okurken bir yandan da 200 ml yagsiz sutten yapilmis cappuccino'mu yudumladim.



14.00

Oglen icin ise kendime son derece hafif bir salata hazirladim. Dag kekikli beyaz peynirli yesil salatanin hem hazirlanisi kolay hem de cok lezzetli. Ben salatalarima her zaman soya filizi ve kirmizi biber de koyuyorum. Cok daha guzel bir tat verdiklerini dusunuyoru.



16.30

Arada earl grey cayim ile iki adet form biskuvi yedim. Form biskuvilerin limonlusu ve yulaflisi hem en hafif hem de en lezzetli olanlar. Cayin yanina da harika gidiyorlar.



19.00


Aksam yemeginde ise 6 kasik semizotu yemegi, 125 gr yagsiz yogurt ve 1 dilim cok tahilli ekmek tercih ettim.    Semizotu benim en sevdigim sebzelerdendir hem lezzetli hem de yag yakimini arttiri ozellik tasiyor.



21.15


Aksam meyvem icin ise 1 dilim ananas ve 1 mandalina yedim. Vitamin oranları yuksek olan bu iki meyvenin birbirleriyle olan uyumu da cok keyifli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder