2 Aralık 2012 Pazar

100. GUN

Diyetimin 100. gununu bir blog acarak taclandirma karari aldim. Aslinda uzun zamandir aklimda olan bir seydi ama bir turlu firsat olmamisti. Bundan sonra haftalik diyet raporlarim, kilo vermek isteyenlerin isine yarayabilecek kucuk tavsiyeler ve gunluk diyet menulerimi buradan paylasacagim. Ama once isterseniz bu 100 gunu biraz ozetleyelim.

Her insanin hayatinda belli donum noktalari vardir. Benim icin 24 Agustos 2012'de bu donum noktalarindan. Aslinda bu benim ilk buyuk diyet girisimim degil. Bundan yaklasik uc sene once 6 ayda 35 kilo vermistim. Buyuk basari gibi gelebilir. Fakat, vucudum daha fazla bu iskenceye dayanamamis olacak ki safra kesesi taslariyla beni bas basa birakti. Ameliyat ve sonrasi surecte yasaklanan spor ile verdigim kilolari farkina bile varamadan geri aldim. Ustelik fazlasiyla. Ama hicbir zaman moralimi bozmadim. Zamaninda 35 kilo verdim gene veririm dedim ve en sonunda 3 senelik bir aradan sonra diyetisyen kontrolunde hayatima yeni bir sayfa actim.

Bugun itibariyle verdigim toplam kilo sayisi 23. 100 gunde 23 kilo. Daha cok yolum var, hedefim yuksek ama mutlu ve saglikli bir baslangic yaptim diyebilirim. Kilo verme isi bir takim oyunu ben de bu noktada diyetisyenim Secil Kenar ve anneme cok tesekkur ediyorum, guzel bir takim olustuduk.:)

Kilo vermek matematik uzerine kurulu. Yiyorsaniz yediginizi yakacaksiniz aslinda bu kadar basit. Sisteme girdikten sonra inanin bana gerisi cok kolay.

Yarin itibariyle gunluk menulerimle karsinizda olacagim.

Ilk blog yazim bu heyecanliyim ondan biraz, umarim keyifle okursunuz.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder